Reklamácia

Proces reklamácie tovaru je u nás veľmi jednoduchý, rýchly a na pár kliknutí. Postupujte prosím podľa inštrukcií a nižšie zvoľte „Reklamovať tovar“.

 

  • Vo formulári zadajte číslo objednávky a e-mailovú adresu a vyberte spôsob riešenia reklamácie. Spätnú dopravu hradíme my, ak ako spätnú dopravu vyberiete možnosť: „Tovar odveziem na pobočku dopravcu“ a vyberiete si akékoľvek zberné miesto Packeta.

  • Umiestnite šperk do darčekovej krabičky s logom, ktorú ste dostali pri doručení. Pokiaľ už krabičku nemáte, použite alternatívny obal, ktorý šperk ochráni počas prepravy.

  • Ku šperku priložte kópiu dodacieho listu s číslom objednávky, príp. len papierik s číslom Vašej objednávky, čo nám umožní vašu žiadosť priradiť k správnej objednávke.

  • Zvoľte prosím bezpečný spôsob balenia a doručenia, pretože nie sme zodpovední za škody alebo straty počas doručovania.

  • Akonáhle k nám bude tovar doručený, reklamáciu obratom vybavíme. 

  • Ospravedlňujem sa vopred za problémy, ktoré máte s naším tovarom. Uisťujeme Vás, že sa budeme venovať Vašej reklamácii a budeme sa snažiť všetko rýchlo napraviť k maximálnej spokojnosti s objednávkou.

  • Pokiaľ potrebujete reklamovať, vrátiť alebo vymeniť tovar u firmy MAJYA JEWELRY, s.r.o., neposielajte ho na dobierku, pretože také zásielky nebudú akceptované a budú odoslané späť. Rovnako nezasielajte tovar do balíkových boxov alebo výdajných miest. Na odoslanie použite nasledujúcu adresu: MAJYA JEWELRY, s.r.o., Průmyslová 989/12a, 747 23 Bolatice, Česká republika.