Tieto Pravidlá budú po celú dobu konania Akcie dostupné na webovej stránke
www.majya.sk.
Spoločnosť je možné v súvislosti s Akciou kontaktovať tiež na e-mailovej adrese či telefónnom čísle uvedených na webovej stránke
www.majya.sk.
Účasť v Akcii je dobrovoľná. Účasťou v Akcii vyjadruje Zákazník svoj súhlas s týmito Pravidlami a zaväzuje sa ich plne dodržiavať. Práva a povinnosti vznikajúce v súvislosti s Akciou, ktoré nie sú upravené v týchto Pravidlách, sa riadia právnymi predpismi Českej republiky.
Spoločnosť si vyhradzuje právo zmeniť podmienky Akcie či dobu jej trvania bez udania dôvodov a stanovenia náhrady, a to bez akýchkoľvek nárokov Zákazníkov voči Spoločnosti. Každá taká zmena Pravidiel či Akcie bude vyhlásená rovnakým způsobom ako tieto Pravidlá. Zmeny bude Spoločnosť vykonávať iba z mimoriadnych dôvodov, najmä v reakcii na okolnosti mimo primeranú kontrolu Spoločnosti, vrátane technických či právnych dôvodov, a za podmienky, že Spoločnosť bude vždy usilovať o minimalizáciu dopadu na Zákazníkov.
📋 Reklamácie a vrátenie tovaru:
Pri uplatňovaní práv z chybného plnenia (reklamácie) u tovaru v rámci tejto Akcie sa postupuje podľa platnej právnej úpravy obsiahnutej najmä v zákone č. 89/2012 Sb., občiansky zákonník, v platnom znení, v zákone č. 634/1992 Sb., o ochrane spotrebiteľa, v platnom znení, a podľa platného reklamačného poriadku Spoločnosti.
Pri odstúpení Zákazníka od zmluvy bude Zákazníkovi vrátená kúpna cena a odstúpenie od kúpnej zmluvy Zákazníkom sa vždy realizuje na set všetkých produktov zakúpených v rámci Nákupu. Pokiaľ Zákazník vráti jeden z platených produktov, je povinný vrátiť aj produkt zadarmo zakúpený v rámci Nákupu. Pokiaľ Zákazník reklamuje jeden či oba platené produkty s požiadavkou na refundáciu zaplatenej čiastky, je povinný vrátiť produkt zadarmo.
Zľavy a iné výhody v rámci tejto Akcie sa nedajú kombinovať s akýmikoľvek inými zľavami alebo inými predajnými akciami.
Orgánom oprávneným k mimosúdnemu riešeniu spotrebiteľských sporov vzniklých v súvislosti s účasťou Zákazníka, ktorý je fyzickou osobou – spotrebiteľom, v tejto Akcii je
Česká obchodná inšpekcia, na ktorých webových stránkach (
www.coi.cz) Zákazník nájde okrem iného údaje o spôsobe a podmienkach mimosúdnych riešení sporov, keď toto konanie môže byť začaté iba na základe návrhu Zákazníka a potom, ako sa mu nepodarí spor vyriešiť priamo so Spoločnosťou. Formulár návrhu na začatie konania o mimosúdnom riešení spotrebiteľského sporu je dostupný na internetových stránkach Českej obchodnej inšpekcie.